KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ایران توانایی موفقیت در جام جهانی را دارد

ایران توانایی موفقیت در جام جهانی را دارد

کارلوس کي‌روش دستيار سابق سر الکس فرگوسن موفق شده است با ايران به جام جهاني 2014 صعود کند.

کارلوس کي‌روش در گفت‌وگو با روزنامه رکورد پرتغال گفت: قبل از جام جهاني 2010 آفريقا‌ي جنوبي، فرصت اين را داشتم تا به عنوان جانشين سر آلکس فرگوسن انتخاب شوم اما من اين پيشنهاد را رد کردم.
 

کي‌روش در پاسخ به اين سوال که آيا از رد کردن پيشنهاد منچستر‌يونايتد پشيمان است يا خير گفت:‌ نه، به هيچ وجه پشيمان نيستم که فرصت جانشيني فرگوسن را رد کردم زيرا دو دليل داشت، اول دوست داشتم جام جهاني در آفريقا را تجربه کنم و هدايت تيم ملي کشورم و حضور در قاره آفريقا را و دوم اينکه پس از سال‌ها دوري از پرتغال فرصت اين را پيدا کرده بودم تا در کنار خانواده و دوستانم باشم. همه اين‌ها باعث شد تا پيشنهاد منچستر‌يونايتد براي جانشيني فرگوسن را رد کنم.

سرمربي تيم ملي ايران درباره موفقيت پائولو بنتو سرمربي پرتغال در انتخابي جام جهاني 2014 گفت : آينده همه چيز را مشخص خواهد کرد.

کي‌روش در ادامه اين ادعا که محبوبيت کمي در پرتغال دارد را رد کرد اما اعلام کرد محبوبيتي که در فوتبال خارج از پرتغال دارد را در داخل پرتغال ندارد زيرا در فوتبال پرتغال همه چيز درباره خوب و بد است و خيلي وقت ها همه چيز شما را زير سوال قرار مي‌دهد.

کارلوس کي‌روش درباره تيم ملي ايران نيز گفت : ايران تيمي بسيار خوب است که توانايي موفقيت در جام جهاني را دارد و علاوه بر آن بهترين مکان براي دوري از زندگي در پرتغال است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: کارلوس کي‌روش , جام جهانی 2014 برزیل, تیم ملی ایران, جواد نکونام, آندرانیک تیموریان, لخخلمث, الکس فرگوسن, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )